rysennivajackie

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Jackie Rysen NIva - 6 augusti 2013 17:38

Det här med bloggadet ska jag ta tag i nu och börja blogga varje dag ska jag försöka göra.

Men dom senaste dagarna har jag inte haft tid eller kunnat gjort det helt enkelt!

Förra veckan åkte jag till Riga i lettland med pappa och syrran.

Dom 3 dagarna när vi var där så var vi mest på stan och kolla runt i värmen.#sommarvärme

Stan var jättefin även om det var gamla hus men det tycker jag är fint ,skulle kunna flytta dit men endå inte eftersom språket och så.

En av dagarna så åkte vi tåg till Jurmala beach där vi bada och sola. Jurmala beach är en av dom finaste stränderna som jag har varit på.

Hotellrummet vi bodde på var Fräscht bara att det vara så #jävlavarmt på nätterna så hade svårt att sova men gick bra annars.

Ville inte hem var så härligt där med värmen och alla roliga saker vi gjorde där men ändå ville jag hem för saknade mina vänner och prata svenska haha .

 

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards